tisdag 22 januari 2013

Sista styrelsemötet - halleluja för det!

Tisdag kväll och under kvällen idag har jag haft mitt sista styrelse möte i bygdegårds föreningen! En enorm börda har lättat. Nu är det en dryg månad kvar till Årsmötet sen kan jag lägga min energi på min familj och annat istället! Halleluja och amen på det!

Igår såg jag hemskheter utanför Ica affären i stan en stackars hund som satt bunden i -7 grader i en halvtimme skällandes! Inte nog med det en mycket en hemsk ägare kom ut och jag orkar inte skriva vad jag såg! Huga, en sak är säker! Den människan ska INTE ha någon hund.

Idag är ju mina små älsklingar 2 veckor, dom är fullkomligen underbara! Tror bestämt att alla får bli kvar här, hm! Nej då skojar lite sparar i alla fall tre det får räcka.

Nu ska det bli dusch och gå och lägga mig för imorgon blir det en tuff dag, möte på fm på skolan. Till CSK och hudkliniken! På kvällen är det föräldramöte på Ebbas skola. Vet inte ännu hur jag ska orka då jag inte har så mycket ork när det är så kallt ute. Ja ja det får på nått vis gå.

Ha det bäst alla
Susanne

Inga kommentarer: