tisdag 26 februari 2013

Jo jo nr 2

Förkyld som bara den näsan rinner och känner mig varm och kall om varannat! Men idag var det dags! Tatuering nummer 2 som sitter rakt nedanför nacken.
Jag är jätte-nöjd den blev som jag tänkte mig och går ju utveckla om jag nu skulle vilja det!
Min käre man var med som moraliskt stöd och också för att diskutera sin nästa tatuering som görs i slutet av mars.
Hem och in i bygdegården för det var det pysseldag men jag orkade inte stanna känner mig inge bra. Ursch! Har varken lust eller energi för och bli sjuk. Lugnt och fint är det annars här runt omkring mig. Tyra är på konståkning och tittar, Ebba hos boyfrienden och Måns han är ju i Norge men bor ju inte hemma ändå förstås. Mattias är i ladugården och kommer väl snart in kan jag tro. Skulle behöva handla men; orka!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: