söndag 17 februari 2013

Söndag ljuva söndag

Ja ja det är söndag och det är veckans sista dag! Vi går in i sista veckan innan sportlovet för flickorna, börjar. En vecka full av måsten; viktiga sjukhus-besök för Ebba, Årsmöte i bygdegårdsföreningen, 20 års kalas för lille pojken min. Ja vi överlever antagligen detta med.
När vi ändå är i Karlstad, jag Ebba så ska jag åka till Stuvbutiken och få lite inspiration och tips till det "nya" sovrummet som vi ska ha, jag och Mattias. Har planen relativt klar om färger och hur det ska bli slutändan. Kul. Eftersom Ebba ska vara själv under dom tester som ska göras så får jag plötsligt lite egentid! Inge svårt och göra av med i stor-stan finns ju m a s s o r med affärer och Ikea ja ni hör. Timmarna lär gå.

Nu ska jag gå ut med småvalparna så dom får göra av med lite energi

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: