torsdag 28 februari 2013

Underbart väder

... ja sportlovs vädret här i Värmland är ju inte annat än underbart! Solen skiner och mitt dagen är det några plusgrader och helt underbart. riktigt så man känner att det på väg mot bättre tider.
Igår hade vi en paln om att gå på bio men det gick i stöpet, det var såååå lång kö så det var ingen idé och ens ställa sig i den! Planerna kastades om och Tyra med kompisen Kevin fick åka och bada istället och där var det lugnt och skönt, troligtvis var alla på bio.
Idag är det redan torsdag och jag ska till Arvika Sjukhus vid middagstid, Tyra ska in till Kevin och leka så långe. Känner sådär för och åka till Arvika jag är inte riktigt okej från förkylningen, ont i bröstet p ga astman och halsen är tjock. Men jag måste få besöket i Arvika gjort så jag kommer in på op-listan nån gång.
På vägen hem får jag ta vägen om Karlstad för att handla inför discot imorgon. Masigt!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: