torsdag 21 mars 2013

HALLÅ!!! Vart är våren egentligen?

Jag är verkligen så jäkla dret-less man kan bli på detta jävla väder! Så jäkla kallt varenda dag, det går åt massor med energi bara på och gå upp ur sängen och ta på sig så jag orkar knappt något mer! För som ni ju vet så har jag ont i min kropp och mina leder och det känns så in i h....te! Hela tiden! Önskar att någon ville byta om så bara för en dag! Finns ju inget man kan ta så det blir borta, ledsamt!

Idag är det torsdag och snart är även denna veckan slut överväger och stänga in mig slänga nyckeln och komma fram första då det är +25 grader, strålande sol och med doften nyklippt gräs som luktar! Men hallå hur deet skulle det gå till?

Nej nog med gnäll, nån gnäll blogg är det ju inte meningen att det ska vara. Får ta tagi dagen, tvätten och den jäkla matlagningen. Inspirationen är liksom borta!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: