fredag 15 mars 2013

Ny familjemedlem

Vart förkyld hela veckan igen! Så himla trist! Orken är helt nada så det blir inte mycket gjort mer än det allra nödvändigaste. Idag har jag varit till karlstad och gjort några ärenden. Fick bita ihop men det gick med lite extra medicinering så går det mesta. Hann med ögonlysning, marsvinsköp, Stuvbutiken, Lidl och H&M. Väl hemma fick jag besök av en tjej som skulle fota valpar och NU är jag faktiskt slut. Ska inte bli många knop nu resten av dagen. För det orkar jag verkligen inte. Skönt att det är helg nu så jag får driva på lite med sovrums renoveringen. Imorgo kalas.

Stort raggigt ris till Fsk/Abf som inte gett mig någon ersättning! Va fan menar dom att man ska leva på och vad ska jag betala mina räkningar med? Dret!!!

Ha nu en trevlig helg

Susanne

Inga kommentarer: