fredag 1 mars 2013

Papper, papper o åter papper

Papper o åter papper!! Märkligt att det inte blir billigare och registera när det läggs på uppfödaren att skriva ut alla papper själv och det är inte ett papper vi pratar om! 4 besiktningspapper, 2 köpeavtal eventuella bilagor. Ja 10 apper från SKK per valp alltså.
Sen är ju ambitiös med mina sk. "pärmar" och det är också en massa papper. Har och göra i flkera dagr faktiskt. Så himla tråkigt det är tid jag verkligen skulle vilja lägga på annat. Ja inte mina papper som ska tillö pärmen nu men SKKs papper kunde dom allt skicka som dom gjorde förr. En annan sak som slår mig när jag ändå gnäller, varför får man inte tillbaka ägarregisteringsavgiften när man säljer vissa valpar utomlands? Det har jag verkligen alltid undrat.

Till mer positiva saker, vädret är även idag på topp, solen skiner och man får nästan vårkänslor! Nice.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: