tisdag 9 april 2013

Här har hänt stora saker!!

Här har det hänt stora saker!!! Tyra har blivit tandlös och det är STORT. Se vilken glugg, hon är mycket stolt över den. annars sen sist så går det sin gilla gång, jag pysslar lite för och få till rummen som är renoverade med lite pimp. Inte lätt men med lite färg så ordnar det sig allt. Och allt behöver ju långt i från vara nytt vilket jag inte heller har råd med.

Tyras Kitty målning har fått färg i hennes rum börjar det bli klart så smått. Det som är mest kvar i är mitt eget sovrum och Ebbas som ska tas tag i när allt är klart. Som ni märker det finns och pyssla med, tyvärr har jag haft några usla dagar kroppsmässigt så jag har inte orkat göras så mycket som jag skulle velat men men det kommer väl tillbaka.

Har anmält på några utställningar och det ska bli kul och visa upp "små-stjärnorna" dom är sååå fina med andra ord jag är väldigt nöjd med dom. Kul är också alla meddelande från valpköpare som är positiva och glada för sina valpar. Eventuellt blir det ju nya valpar i mot slutet av maj vi får väl hålla tummarna och hoppas att Sunny är dräktig. Återstår och se. Idag är det tisdag och solen skiner skönt även idag, dagtid känner man verkligen hur våren är på gång. Kvällar och tidiga mornar är det ruskigt kallt fortfarande. Brrr inget för mig och den darriga kroppen.

Nej jag ska gå ut och sätta mig en stund och försöka få lite färg i det i närmaste likbleka ansiktet. Ikväll kommer svärmor på inspektion, länge sen hon var här nu

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: