måndag 22 april 2013

Nytt "jobb"

Ny vecka återigen! Och nu är det ny utmaning på g. Jag började nämligen på ett nytt "jobb" idag, det var ett trevligt ställe. Men med huvudvärken med från igår o som jag även vaknade med så var inte eftermiddagen inte någon större höjdare. Inte var det heller kul att åka til stan igen strax efter att jag kommit hem för att gå på samtal på skolan! Tvi .... Mycket nu!

Imorgon är jag ledig och vill inte bli störd av nåt, jag vill verkligen ta dagen som den kommer och bara umgås med mina älskade fyrbenta vänner. TrOr banne mig jag ska ha telefonen avstängd hela dagen också så jag riktigt kan samla kraft. Så då vet ni om jag inte svarar.

Idag har min goa Frans återkommit till flocken efter att ha varit i Gösta och varit mentor till huliganen Björne, han är en underbar hane som är svår att inte älska. Han har framförallt ett underbart temperament som är guld värt i dessa dagar. TUSEN TACK MARIA & KENT för att ni tagit så väl hand om honom, kommer nog tillbaka vid nästa löptillfälle ska ni se. Kämpa på med "busen" nu ...

Ha det bäst friends
Susanne

Inga kommentarer: