torsdag 11 april 2013

Torsdag och Maria har varit här

Då blev det torsdag och torsdagen då jag skulle ha börjat min "nya" arbetsplats, tyvärr p ga en massa pappers exercis hit och dit så gick det inte denna veckan. Hm ....

Ja ja jag har väl och göra ändå, hundar, ungar och skåpen som ständigt är tomma. Mat ska lagas, tvättkorgarna är aldrig tomma ja som ni hör en massa "trök-göra"!
Idag fick vi ett snabb besök av Tyras "dagmammi" Maria som skulle titta på Tyras rum och det var hon uppspelt över och få visa upp. Och det pratade hon om resten av kvällen att Maria varit på besök. Gillar verkligen sina mostrar som hon kallar systrarna Ekstedt.
Nu har flickorna lagt sig, jag sitter vid tv:n, surfar, pratar i telefonen och rastar hundar! Det är då inge annat ha ha. Nej då det är rätt okej jag är dock ensam då Mattias är och hämtar balar till sina djur. Jag kan välja program på tv:n och surfa utan och behöva särskilt social. Snart ska jag faktiskt lägga mig så jag sovit otroligt dåligt inatt. Har en del och behöva ta ikapp för välmåendet.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: