söndag 21 april 2013

Tyra mötte idolen

 
Ja tidigt imorse följde jag min syster och Kickan tillbaka till utställningen idag var den för spaniels. Min goa cocker-Ludde och jag skulle debutera i juniorklass. Det gick minsann väldigt fort. Fick ett vg och var visserligen vinnare av juniorklassen men nja! Snålt som f.n! Mestadelen av skaran fick vg så inte för det men man kan snacka missbruk av utdelning av excellent o vg. Och att det går till överdrift. Just såna här dagar så förstår man att bedömningssystemet är skit!

Kom hem i tid det var ju en fördel och jag följde med Tyra och Mattias in till Brandt i Säffle som har haft en jubileums helg! Igår var det Top Cats och då fick Tyra autografer på sin keps av grabbarna. Idag var det Sean Banan och även idag blev det autograf, kolla bilden! 2,5 timme i kö men det tyckte hon det var värt. Vet inte jag vad jag tycker om den "pajsaren" egentligen! Inte min idol, jag skulle att varit på Top Cats igår jag.

Ja nu är jag sliten till tusen i kroppen och skulle behöva hoppa isäng omgående men eftersom jag sov en stund på eftermiddagen så känner jag inte att John är här riktigt än.

Ha det bäst

Inga kommentarer: