torsdag 2 maj 2013

Dagens efter ...

Ja så känns det verkligen idag! Och då menar jag inte efter en blöt kväll på krogen. Huuu jag har så vedervärdig värk precis överallt så jag orkar knappt skriva om det. Pricken över i är ju att behöva gå till jobbet idag, vilket jag mer än gärna hade skippat. Men men det är trevligt ställe och torsdagarna går inte i nåt super tempo så det var helt opkej och få komma iväg.

Igår kväll när jag satt i ensamheten och funderade över dagen och känner den där jä..a värken precis överallt så undrar jag i mitt stilla sinne hur länga jag verkligen ska orka hålla på min underbara hobby. Kroppen skriker allt vad den orka,r och ja hur ska man egentligen göra? Så himla tufft ... älskar mina hundar och allt gött folk jag har runt mig men världen står ju liksom inte stilla i flera dagar efter en härlig dag i goda vänner sällskap.

Ja där blev det ett gnäll inlägg. Måste ju få gnälla ibland också för det är ju trots allt min blogg och mina tankar. Nu ska jag strax ta mig en eftermiddags tupplur, Tyra har åkt till sin kompis Samira och ska sova över. Hm hur det ska gå egentligen. Så det är lugnt och skönt här. Love it!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: