onsdag 1 maj 2013

Majjat och ställt ut hundar enligt tradition


 BIR och BIM
 BIR och BIM
 Anette och Ozzy i rörelse
 Maria och Björne i rörelse
 Huvudbild på Björne
 Emmie ställer Lillan
 Kristina kämpar med Wenke
 Wenke 13 månader
Cocker-Ludo och jag kämpar på
 Måns och Sören myser
 Tyra tävlade i Barn med hund och kom tvåa!!


 
Ja som ni ser vi har haft en trevlig dag med också mina placeringar!!
TYRA kom 2:a i stor klass med Barn med Hund
WHOOPI'S NUTS ABOUT YOU  BIR o BIG-3
GULDRUSCHENS ROYAL RUMOUR  2:a bästa tik
WHOOPI'S GLORY'N FAME  3:a bästa tik
WHOOPI'S LIKE IT HOT  4:a bästa tik
 
WHOOPI'S KEEP IN TOUCH  3:a bästa hane
WHOOPI'S NOBODY KNOWS  4:a bästa hane
 
Jag ställde även systerns cocker WESTERNER DOUBLE WISH som kom 3:a i vuxen klassen. Det var jag inte särskilt nöjd med. Han var inte riktigt på g idag!! Hm ...
 
Fortsatt trevlig Valborg mina vänner
Susanne
 
 

Inga kommentarer: