tisdag 21 maj 2013

Naturens mäktiga strålar ...

Igår kväll just när vi lagt oss kom "Åskar" dragandes över oss och det blev två oroliga timmar! Ursch jag tycker verkligen inte om åska och detta har jag överfört till mina kära flickor. Tyra darrade som ett asplöv nästan hela tiden som det höll på. Själv försökte jag hålla lugnet med att läsa en bok. Men hallå vad lätt är det egentligen. Imorse när Tyra skulle upp till skolan var hon såååå trött. Ja jag med faktiskt så jag la mig när hon gått till bussen. Känner fortfarande av sömnbristen. Inget och göra åt det. Nu är det upphåll men framåt kvällen ska det komma in mer regn och förhoppningsvis slipper vi åskan idag?! Ska närmast här ut och sätta potatis i min pallkragar så dom kommer i jorden nångång. Även blomkålen jag köpte på Pomonadlen behöver i. Fröerna får jag så senare ...
 
Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: