torsdag 23 maj 2013

Sunny är på g

Snart helgen igen! Jädrar vad tiden går. Vädret verkar inte bli nåt bättre heller, jädra skit! Har sån inspiration och göra massor i min trädgård men det är så kallt och nu regn varje dag så allt bara skjuts framåt. Ger mig f.n på att vi blir snuvade på även denna sommaren på just sommaren.

Idag är min kära tik väldigt orolig och hon är ju som ni vet dräktig. Hennes tid går ut på tisdag men dit tar vi oss aldrig har jag insett.... Ska bli så himla roligt och se vad det blir, älskar min goa Sunny! Hon är alltid glad och ständigt svansviftande. Lite polis-tendenser men det kan jag liksom förlåta henne för. Har i skrivande stund beslutat mig för att sova på soffan och hålla henne i sällskap. Blir en lång helg kan jag tro.
På lördag är det folkfest i Säffle, då ska lla människor ut och jobba i stadsloppet, nja inte jag då men. Så fort man åker in till stan så springer det människor precis överallt, stöllar! Nej då det är kul att det händer något i denna något torra stad. Ebba ska in och hjälpa till men vi andra får att hålla oss hemma. Men andra ord en helt vanlig helg ...

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: