tisdag 2 juli 2013

Snart till ända ..

Snart är tisdagen till ända! En dag som jag bara gjort det vanliga. Tyra har varit o lekt hos sina kusiner så det har varit tyst och fridfullt. När jag åkt igenom staden efter at ha lämnat Tyra gjorde jag mig ett besök på Lindex hittade två tröjor som jag köpte, chansade lite på storleken. Men gud vilka säckar till kläder det är o gud såååå långa! Ursch måste bara lämna tillbaka dom. Fanns inget annat jag gillade heller. Får ta tag i det imorgon. Ska till Karlstad på torsdag får ta ett varv på H&M min favo affär. Om jag kan övertala Maria R-M?!

Skulle vilja få tag i en piketröja men det verkar då vart stört omöjligt. En längre klänning skulle inte vara fel heller. Och för och inte prata om ett par jeans. Provade faktiskt två par på Lindex idag men hujedamej, har verkligen ångest delux över o prova byxor va hemskt egentligen. Här är man tillsynes smal och kan ha normala storlekar men ändock sitter ångesten kvar ...

Nu är det snart dags för min favvo-serie Benidorm på Sjuan, skönt och varva ner till.

Imorgon en ny dag och här ska trimmas ......

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: