onsdag 28 augusti 2013

Darrigt med bloggande

Darrigt med bloggande det måste jag ju erkänna att det är, men det är faktiskt en orsak till det. Min stationära dator mår inge bra! Förhoppningsvis kan jag få ork och tid att få hit min personlige data tekniker så han får ta en titt på den. Nu sitter jag med min bärbara och surfar, läser mail och får väl slå till på att blogga också. Visst jag kan blogga via min mobil men det är inte detsamma tycker jag.

Jag har i flera veckor planerat att köpa mig en ny hund jo jo det är sant har ju inga hundar så varför inte in med nåt nytt! Ha ha skojar bara men tyvärr så här i sista sekunden - så blir det inget!! Otrolig besvikelse har infunnit sig på många vis. Men tyvärr visar det sig att valpen som var min inte har fått ner sina stenar och då känner jag ju genast att det inte är intressant. Så det får vara för denna gång. Känns ju så där när uppfödaren i fråga absolut tycker jag ska ta valpen ändå?? Ja ja det är bara och gå vidare, shit happens!

Idag annars så anmälde jag några hundar till utställning det är ju ett tag sen sist om inte för Ina som nu ska dammas av. Hm ... Roligt är också att mina följeslagerskor Mariorna ska med också vi får nog en rolig dag som alltid.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: