onsdag 28 augusti 2013

Redan tillbaka

Ja jädrar jag är redan tillbaka! Jag har senaste veckan haft en enorm värk både här och där p ga min sjukdom! Samma även ikväll klockan är över 23 och jag sitter ensam vid tv:n och tittar på Djurpolisen. Alla andra sover och det är väldigt skönt och sitta själv i ensamheten, jag har i många kvällar legat och vridit mig fram och tillbaka och det gör det inget enklare och somna tyvärr. Bättre och sitta här en stund extra.

Idag har jag tagit i några viktiga saker som jag haft hängande över mig en längre tid känns så befriande och ha det gjort nu. Hoppas på positiv respons nu och snabba svar helst.

Annars går dagarna i sin gilla gång skönt på ett vis. Och jag är glad som är ledig augusti och september och funderar på och ta några månader till faktiskt. Fick äntligen ut det jag behövde av detta när ungarna började skolan. Förmiddagarna för mig själv med mina älskade vänner, de fyrbenta. Det gör att mina batterier laddas enormt.

Igår anmälde jag som sagt till utställning i september och hoppas nu att pälsarna är okej tills dess. fina välbyggda hundar men pälsarna är inte på topp, än!
Imorgon är det styrelsemöte men det ska jag inte gå på denna gången har inte orken och energin. Tyvärr. Kan avstå med gott samvete har inte missat något hittills.

Nej nu ska jag titta en stund på ett annat favvo-program Criminal Minds dock repris men jag gillert så, jag ska kolla några minuter så kanske JB kommer och hämtar mig sen.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: