måndag 19 augusti 2013

Tyra har börjat klass 1

Då har skolan börjat, Tyra var mycket förväntansfull och sov väldigt dåligt i natt för att i ottan hoppa upp och gå till skolan. Lilla skruttan började 1:a klass,. var i hela friden tar tiden vägen? Själv sov jag också dåligt mest p ga Tyra som sprang upp o ner och gud vet allt. Känns just nu på eftermiddagen som jag inte sovit något alls. Blir tidigt i säng ikväll med andra ord!
Jag var med Tyra på uppropet imorse och skolan bjöd även på "Välkomstfest" för eleverna och föräldrar till barnen i förskolan och klass 1. Detta förstod då inte Tyra alls varför det var nödvändigt. Hm du kan åka nu tyckte hon flera ggr. Ja ja jag var hemma igen vid kl 10 så två timmar blev det allt som allt.

Ebba åkte till skolan också men hon tog bussen och fixade det hela själv för hon började klass 8 denna gången. Och vill förmodligen inte alls ha mamma eller pappa med.

Annars är det inget nytt att rapportera förutom att de festa hundarna ser ut som grisar och då menar jag inte att det är hullet som är för mycket utan snarare pälsarna som är rent ut sagt bedrövliga. Hm, ja ja vi får se det positivt dom är fina mot slutet av året igen.

Nej ska surfa vidare i cyber ....

Förresten går det följa oss på Instagram "Whoopis"

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: