fredag 2 augusti 2013

Underbart

Så kam man summera denna sommaren! Vilket väder så varmt och fint varenda dag! Ni får ursäkta min darriga uppdatering men jag har problem med min dator o mobilen liksaså men sedan några dagar har jag en ny mobil men det är mycket och lära sig så jag är riktigt med där heller än.
Hundarna tycker inte vädret är lika bra som jag, dom är slöa en och annan har våteksem något jag inte haft på hundarna på flera år. Inte något bra badställe har jag heller så badat är inget dom får göra ...
Igår var vi ut till Akers hus och Ekenäs Gästhamn , jag Mattias och Tyra. En härlig kväll och vi avrundade med mat o hamnen. Gud så gött det var  bland det bästa jag ätit på åratal ute! Smakerna satt som ett smäck i gommen och det var helt klart prisvärt. Gör er en tur dit ni som inge varit där vet ja!

Ikväll blir det minigolf och mat på Duse med våra goda vänner. Ladda med vinnarskallen med en gång så jag inte kommer sist!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: