måndag 30 september 2013

Både dåligt och bra besked

Ja i dag var en sån dag det kom både dåligt besked och bra besked. Fick dålig besked då jag läste att en gamla bekant i sånär min egen ålder avlidit. Sorgligt och få reda på faktiskt. Hade dock ett trevligt samtal.
Fick bra besked ang. min "trasig" dator som gladde mig mycket, allt i den har lyckats eller höll på att kopieras över. Och fick även reda på felet. Känns som en lättnad i eländet. Det har varit mycket krångel och elände på sistone. Saker som går sönder en efter en och det är inge bra när inte ekonomin är på topp. Känns mer som typiskt.
Annars har jag för er som vet väldigt ont i ryggen som inte ger med sig, vet inte vad det är som skett då jag aldrig tidigare känt såhär. Skulle behöva ringa och fråga sjukvårdsupplysningen men jag drar mig för det; ring VC blir svaret och dom säjer ring Rema-avd. Och Rema avd tycker det är VCs sak o ta tag i. Som ni märker det är inte lätt och vara sjuk. Det behöver man frisk för o vara om ni fattar vad jag menar. Imorgon är det äntligen dags att få åka till Hudkliniken och hoppas på och få hjälp där det är också något som blivit så mycket sämre. Vore skönt och få svar på något i eländet. Även besök till Rema Avd är på g i oktober. Skönt med ny läkare som jag innerligt hoppas kan vara lite intresserad och ha svar på de frågor jag har.

Ha det bäst alla
Susanne

Inga kommentarer: