onsdag 4 september 2013

Fortfarande underbara varma dagar i Säffle

Fortfarande har vi underbara varma dagar även om vi gått in i september, just love it! Fortfande är jag "ledig" med föräldrapenning och nej: jag har inte fått barn! Jag hade väldigt många dagar kvar på Tyra min minsta tjej som nu är 7 1/2 är och då måste dagarna tas ut innan hon slutar första klass. Funderar starkt på att ta ut fler, har så många problem med min kropp och min sjukdom för tillfället så jag har absolut ingen energi för att "arbetsträna", tyvärr. Ska bestäma mig inom det närmaste faktiskt.

Idag har jag gjort det jag brukar, släpper mina hundar, städar hos dom, städar inne, kör tvättmaskinen nån gång eller två, lagar mat och sen är det ingen energi kvar .... Jag är ändå glad att jag får detta gjort om dagarna. Om ni förstår vad jag menar. Energin orken går snabbt över.

Nu ikväll har jag startat upp min bärbara dator då den stationär har dött! Så jävla "trälit"! Surfar för det mesta på mobilen men det är inte detsamma när man ska blogga eller göra andra saker. Väldigt tråkigt är detför alla hemsidor jag har hand om som ligger i den stationär och inte kan uppdateras. men det är som det är. Jag kan inte påverka särskilt måste få hit min personlige datatekniker men jag har inte haft orken för det och han har varit upptagen vet jag. Men det får bli så snart han har tid.

Nej duschen och kudden kallar

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: