lördag 21 september 2013

Jubileums Dag

Imorse slog det mig att jag har ju jubileumsdag idag! Det är idag 4 år sedan jag gjorde min gbp, otroligt så fort tiden går. Fattar det knappt det har varit en omtumlande tid även om de 2 sista åren gått mer på rutin. Inget jag någonsin ångrat, snarare att jag skulle gjort det för länge sen med facit i hand.
Idag är det lördag och det finns massor att åka och titta på i området om jag vill; hundutställning i Åmål, Folkrace nere i Säffle och loppisar här och där. Men nej jag ska inte göra något av det där. Måste gå en lång promenad vid middagstid och sen ska 4 stycken golden fixas för inatt åker jag och mitt glada gäng till Smedjebacken på utställning. Ska bli roligt då det var ett tag sen. Önskar att nån av hundarna var i bättre form dvs pälsmässigt men men jag ska åka med dom ändå.
Solen skiner och det är underbar dag trots att det höst och kyligare. Det regnar åtminstone inte det börjar väl säkert snart och då lär det väl hålla på.

För er som undrar över uppdatering av hemsida och de sidor jag har hand om så har tyvärr är inte datorn fixad! Händer en massa saker hela tiden så det blir liksom aldrig läge. Ska ringa data-doktorn sen som vi gjort upp och se om vi kan lägga upp någon plan. 

Ha en go lörda'
Susanne

Inga kommentarer: