torsdag 19 september 2013

Vänta = inget för mig !!!

Vilken jäkla tråkdag! Gör inget annat än väntar känns det som ..... Väntar på vaddå tänker ni! Jag min äkta hälft borde varit hemma för länge sen då det som jag skrev sist är problem med vattenpumpen -den nya!! Inget vatten har ju gjort att det går f.n inte göra ett enda jävla dugg av det som skulle behövas göras!! Visst tvätten finns ju kvar men hallå det har svämmat över o skurat golven är ju inte gjort på flera dagar vilket är något som görs varje dag. Inre stressen är på topp o jag är rent ut sagt less. Vänta är verkligen inget för mig, jag blir så uppstressad o irriterad ska väl tilläggas.

Ja ja annars skiner solen o det gör väl att dagen annars är helt ok! Ja kroppen känns aningen smidigare även om värken finns där. Nog med gnäll var bara tvungen oxh få det ur mig liksom.

Ha det bäst - alla med vatten
Susanne

Inga kommentarer: