torsdag 17 oktober 2013

Ledsam läsning

Har just en blogg om en Säffle kille som dog för några dagar sen, jag känner mig banne mig nedstämd nu och ledsen. Så skört livet är. Stackars familj o små barn han lämnar efter sig. Känner också att jag får väl vara glad för min SLE o MCTD "bara" det kunde ju vara mycket värre. Även om det är väl så illa för mig.

Idag annars har en av mina bästa vänner haft kalas och fyllt år så jag och ett par vänner åkte dit och överraskade med en present som kommer att ges nästa helg då vi fyra ska ut på en liten tripp. Kul det behöver vi alla fyra! Men min käre vän vet inte vart det bär hän o tro mig hon kommer ha våndor denna kommande veckan o bli glatt överraskad till helgen.

Nej måste sova nu det har varit en lång dag redan kl 09.00 var jag och Ebba på återbesök i Karlstad. Phu har varit såååå trött hela dagen. Jäkla skit

Ha det bäst
sSusanne

Inga kommentarer: