tisdag 29 oktober 2013

Nya saker på g

Igår påbörjade jag en ny medicinering vad det gäller min sjukdom. Har blandade känslor inombords samtidigt som jag måste prova då det jag gjort i flera år inte fungerar. Samtidigt har jag också påbörjat en kur vad dt gäller mina eksem som jag fick diagnos på, på Hudkliniken. Ja det är mkt för kroppen nu. Får hålla tummarna för att det funkar så jag kan få mitt liv tillbaka för som det varit på sistone vill jag inte ha det.

Igår anmäldes det på utställning huga så dyrt det verkligen är! Särskilt när man vill ställa ut flera hundar. Dogs4 All i Lilleström anmäldes en hund till och till Stockholm anmäldes tre och ska kompletteras med ytterligare en. Hm. Sen ska jag även anmäla till MyDog och det utgår väl också inom närmaste framtiden. Inge vidare billig hobby. Ja ja min själ behöver det och vi får se det som istället för dyr terapi ha ha.

Nej har massor o ta ikapp med min "nya" dator.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: