onsdag 9 oktober 2013

Tar igen några dagars off

Har som vanligt har jag några dagar att ta igen här i bloggen, var ju här senast i söndags med fina kort på två av mina fina flickor. Söndags eftermiddagen gick i tecken av möten i GRKs regi, först styrelsemöte och sen ett Uppfödar- och Medlemsmöte varav det sista var mer besökt än Årsmötet som är i sektionen! Jag är nöjd med vad vi kom framtill då vi var uppmanade av GRK att diskutera valphänvisningen. Valphänvisningen har länge handlat om utställningsmeriter o jaktmeriter trots att vår golden är en allroundhund. Trist. Och alla verktyg vi ska användas oss av är inte med det är ju fel. På söndag kväll var jag fullkomligen slut! Ursch orkar egentligen inte med att sitta o masa i timvis. Det är verkligen slut på den sortens energi och ork. Ledsamt när man knappt är 25 ha ha.

Nu är klockan midnatt och ja här sitter jag i min ensamhet med datorn i knät och kan inte sova. Värken i ryggen och höfterna gör det omöjligt! Gick och la mig i tid men det går bara inte och ligga och pina sig. Jag gick helt enkelt upp det var likabra. Så här sitter jag, va tragiskt egentligen och inte kunna få någon hjälp. På måndag ska jag träffa en ny läkare och det ska bli väldigt spännande och se om jag orkar vara stark och ta upp allt jag verkligen behöver hjälp att få hjälp med, och få svar på. Jag är så less på och tjata ...

Så mycket som jag skulle behöva skriva av mig men jag vill inte göra detta till någon gnäll-blogg trots att den är min och jag skriver det jag har lust till. Vi får se om jag gör det en annan dag.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: