onsdag 16 oktober 2013

Trevligt besök

Oj då nu har det gått en vecka igen. Veckan börjades med ett besök på Rema med en ny läkare och det kändes sååå bra. Har nämligen klagat på avdelningen och den läkaren som jag haft i några år. Han har väldigt nochalant och inte ett dugg intresserad av mig. Men nu var det nåt helt ett annat.
Kändes med andra ord väldigt bra. Lista börjar betas av med allt jag behöver ta tag i vad det gäller min kropp. Skönt det är många frågetecken. Och en del hjälp som behövs.
Helgen som gick gjordes väl inget utöver det vanliga. Ni vet; städning, matlagning, hundpromenader utfodring mm.
Denna veckan är det älgjakt på markerna så hundarna har halvt om halvt vilodagar, Ja ja ingen dör väl av det. Men är man van och ha rutin på saker om dagarna så blir det allt väldigt märkliga dagar.

Idag i skrivande stund är det onsdag igen och maten puttrar i grytorna och jag väntar på att Tyra ska komma med bussen. Då ska vi äta, läxor ska göras och sen ska Tyra till Samira o Malin. För att leka och i kväll ska dom på Onsdax.
Ebba ska köras in till Säffle för hon ska på "Konfa-kurs" eller vad vi nu ska kolla det. själv ska jag under tiden passa på och göra några ärenden på stan. Ja denna dagen gå väl den med.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: