onsdag 27 november 2013

Dyyyyrrrrtt!

Jag vet inte jag men det bloggande har liksom ballat ur, glömmer o har inte inspirationen till det alls. Det händer väl inte något särskilt att skriva om heller egentligen. Sen detta med Facebook dök upp så blir det avslaget med hemsidor och blogg, tyvärr. Bloggen är ju himla bra att ha när man har valpar och vill snabbt få ut bilder osv. Men så här nu när jag varit hemma och varit ledig i flera månader så händer det inte särskilt mycket i li vet mer än det vanliga. Kan ju inter skriva om städning, tvätt och matlagning i varenda inlägg.

Ja annars sen sist så har tikarna äntligen gått över löpen, halleluja för det! Vilket mas det är! Har några som kommer efter årsskiftet men det är då det. Inga blev parade heller, hade ingen lust, tyvärr!
Vi får vad vi hittar på med dom som kommer nästa år... Anmält till MyDog är gjort också och f.n så dyrt det är varför är det så dyrt? Hiskeligt rent ut sagt.

Nu är snart dags att åka till "the city" Ebba ska miljöträna sin Wenke innan det är dags för konfirmations-gruppen. Själv ska jag handla, det är ju ständigt slut hur mycket än jag handlar ....

Ha det gött
Susanne

Inga kommentarer: