fredag 15 november 2013

Hej igen!

Ja blogga det går ju sådär! Men jag får väl återigen skylla på att det är mycket nu! För det är det. Märkligt att det hela tiden ska vara så fullt upp. Måns har ju bott här hemma i snart 2 veckor och det innebär mer service på nåt vis. Är ju inte helt enkelt med kryckor liksom. Innebär också att det mycket fortare tar slut på saker i kylen o skafferiet. Och jag måste handla varenda dag känns dt som... Nackdelen med stor familj.
Löptid är det fortfarande här och det är då ett enda pusslande med hanar och tikar - hit och dit. Masigt vid promenader då man inte kan blanda tik och direkt., ni förstår vad jag menar? En vecka 10 dagar till måste vi antagligen stå ut. Hade ju funderingar en sväng på och para men nej har verkligen ingen lust. Vi får se nästa åt hur löpen faller in och om lusten återfinner sig igen. Tänker satsa mer på att göra annat faktiskt.

Nu är det fredag och det är veckans bästa dag tycker jag. Man känner sig förväntansfull på nåt vis?! Inte för att det är något särskilt förutom at helgen äntligen är här igen.
Söndag åker jag på Norges största utställning Dogs4All i Lilleström det ska bli himla roligt, man hoppas ju alltid på och få se lite andra hundar och framförallt fina hundar. Töligt är dock att Ina börjat fälla så jag är ju förstås väldigt besviken på det MEN hon ska ställas ändå. Men Stockholm blir ju bara att glömma. Ställer inte ut opälsade hundar det är helt emot min princip. Söndag ska även Ebba ställa ut Pepsi och Wenke i Karlstad helt själv utan mammi, men det klarar hon glant! Funderar jag inte ett dugg på

Trevlig helg alla
Susanne

Inga kommentarer: