söndag 17 november 2013

Jojo minsann

WHOOPI'S PURE FOREIGN
(SEUuCH Daintys Foreign Affair-Nenuoramos Magic Song)
 
Inatt for jag o Kristina mot Lilleström och Dogs4All, Norges största hundutställning. Sov knapt något för den jädra fullmånen höll mig vaken och nu när kl snart är 18.30 så svider det under ögonlocken och det ska inte dröja innan jag lägger mig. Hur gick det då? Jo då Ina ställdes i stor ökl där det var många fina tikar, Ina fick excellent det får man väl tacka för då hon börjat fälla :-( Kristina ställde Wictor o fick exc o ck dock ej någon placering i chkk. Kerstins tik Silje var också med och även hon fick exc men inget mer i chkk.

Ebba, hon var duktig och åkte på hundutställning till Karlstad själv med Pepsi som skulle debutera och sin Wenke. Pepsi skötte sig utmärkt enligt Ebba och blev HP BIR-valp I och BIG-2 kuuul! Wenke ställdes och fick HP bästa tik BIM mot kennelbrodern Melker som blev BIR bra jobbat Maria & Co. Jag är så stolt över Er alla

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: