onsdag 20 november 2013

Ursch va svårt det ska vara

Det har varit en tuff start på veckan. Det straffar sig alltid och ha trevligt under helgen. Värken är mega delux och nu kan jag lägga till även en fruktansvärd huvudvärk som jag hade igår. Uuuh! Att jag aldrig kan få må riktigt bra om så bara för en dag ...
Idag har det var några minusgrader här i Säffle och det har ju varit trevligt för hundarna är rena och det innebär inte heller en massa städande och torkande. Yippeee!!

Igår låg PM till Stora Stockholm 7-8 december ute på nätet över 90 stycken golden var det ju länge sen det var. Tyvärr domarbyte på junior vilket är hemskt tråkigt då man missar en del när man också vill titta. Nu ligger ringarna bredvid varandra men det blir ändå svårt då det ofta är trångt. Ja ja nu är det som det är så man får väl gilla läget. Ska bli roligt och åka dit och även mina familj ska nu få följa med. Blir nog en stor upplevelse för lilla Tyra och häftigt för Ebba som ska visa sin Wenke.
Själv visar jag mina juniorer och eventuellt en öppenklass tik. Vi får se om pälsen håller.

Nu ska Ebba till kyrkan och jag ska handla under tiden.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: