torsdag 12 december 2013

Hinner inget

Åh redan torsdag, dagarna springer ifrån mig och jag så många måsten som skulle varit klara för länge sen. Pust och stånk. Det kommer hela tiden saker emellan och jag skjuter annat framför mig. Hm ....
Nu sitter jag här med datorn fast jag borde ta tag i tvätten, gardin uppsättning, dammtorkning och annat "trök" ja ja jag hinner väl det . . . .  En annan dag!

Igår kom det efterlängtade bubbel/massagebadkaret på plats. Och vardagsrummet blev återställt. Ungarna är lyriska och vill bada helst hela tiden. själv har jag inte ännu tagit något bad , får väl bli till jul ha ha.

Jag får fortfarande många fina värmande mail ang helgens bravader. LOVE you all. Jag fattar det knappt själv. Min fina Majken. Nästa utställning blir nu 2014 och MyDog 5-6 januari. ska bli roligt.

Nej hallå jag får göra ett lite ryck jag är trots allt själv så Mattias inte är hemma så röja upp lite i vardagsrummet vore väl nice.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: