tisdag 10 december 2013

Vad det värmer med omtanke

Idag är det tisdag och jag tror knappt det är sant vad som hände på utställningen i söndags! Jag har fått många gratulationer på FB och via mail. Det värmer enormt. Jag tycker ju mycket om de hundar som bor hemma hos mig och det är ju extra kul och få bekräftelse på det.
Tråkigt med Sören som inte fick mer än vg, p ga en liten detalj hallå!! Det är ju en ung hund! Ja ja vi får ta nya tag i Göteborg och hoppas på bättre tur där. Dit har jag anmält ett helt gäng.

Idag är flickorna i skolan och det är underbart och få en egen stund bara jag och hundarna! Tyra var ledig igår och Ebba hade huvudvärk och orkade inte iväg av förklarliga skäl.

Denna veckan är det projekt badkar-på-plats-projekt! Gäller och jaga på mannen så det blir gjort. Inte kul med värsta badkaret ståendes i vardagsrummet. Men ikväll ska vi köpa kompletterande elektriska maniker sen får vi se om det inte ska komma på sin plats. Om nu han kan få bär-hjälp.

På fredag är det LUCIA för flickorna sedvanligt i Södra Ny Kyrka! Så stämningsfullt. Det ser jag framemot.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: