torsdag 2 januari 2014

Äntligen nytt År!!

Tycker så där summa summarum att 2013 - var ett enda skit år. Vi hade inget flyt alls. Massor av saker gick sönder osv... Nu känns det att det ju inte bli sämre, förhoppningsvis.

Familjen hoppas jag får vara friska och hundarna står jag lite kluven inför. Både känner för och gå vidare och inte faktiskt. Det är bara en massa förmaningar hela tiden. Man hinner inte uppfylla ett förrän det är något annat som dyker upp. En massa underbara hundar man får kassera och börja om igen. Jag gillar det inte! Det är dessutom dyrt och extremt krävande för oss alla. Orken hos mig finns knappt, och då inte för att jag inte vill utan p ga min sjukdom som hela "fucking" tiden hindrar mig.  Och det vet jag inte heller hur det ska gå. Ogilla!

Ja ja färdig gnällt. Vi ska i alla fall börja året i hundens tecken i Göteborg 5-6 januari. Håll tummarna!

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: