onsdag 8 januari 2014

Baksidan av det hela

............ det är dagarna efter man varit ute på roligheter. Orkar inget och har sååå ont så jag kämpar med varenda andetag. Och varje andetag gör ont. Ni fattar kanske?
Jag får väl tacka för alla fina ord och gratulationer för framgångarna, det värmer ju alltid. Jag är ju så glad för mina hundar som skänker mig så mycket gott varje dag och en att det går i den riktningen jag önskar är ju bara att buga och tacka o ta emot för. Jag når sällan ända fram men är glad att plocka framstående placeringar och CK:n. För slicka några "rövar" för att ta mig någon vart tilltalar mig icke och det jag har vill jag ha. Och framförallt jag är den jag är.

Nu har varit inne på det nya året i hela 8 dagar och det har ju hundmässigt börjat fantastiskt bra. Människo-mässigt hoppas jag på stor vändning under året. Jag orkar inte ha det så här. Det tär så enormt att ha ont. Och jag lider ofta med min familj som får "stå ut" med en alltid trött och sur mamma/fru.

Ja ja nog gnällt som ni vet jag gillar inte och göra gnäll inlägg. Inte min grej och jag känner mig inte ett dugg bättre även om man behöver ut med det.

GRATTIS vill jag säja en dag i efterskott här till min älskade man och livskamrat MATTIAS som fyllde år i går. Jag gick upp i ottan och fixade frukost åt honom, gjorde smörgåsar till jobbet och tände ljus. När han kom hem fick han paket av mig och flickorna. Och på kvällen åt vi god middag tillsammans och det avrundades med efterrätt och bubbelbad. Tror han var nöjd med sin dag.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: