måndag 20 januari 2014

En enda jävla skit

Ny vecka återigen! Det blåser och är kallt som busen. Endast -4 grader men -30 i vinden. Det är underställ i steg 1 o två och skoteroverall om gäller, brrr. Idag har jag haft extrem smärta i fötterna så  jag har inte varit ute mer än nödvändigt. Vet inte vad som är fatt med mina fötter har så ont i ytterkantena likt hälsporre ont. Fördjävlig jobbigt. Även har ja ibland ingen känsel, så är det är även  mina händer och fingrar, läpparna och i munnen?? Hoppas på svar på magnet röntgen så man får reda på vad fan som står på. Har ju mer än nog med min jäkla sjukdom faktiskt. Ursch o tvi.

Fortfarande är det löptider i huset. Och än har inte alla löpt, hm. Funderar på och para, hade en plan men är lite tveksam och blir jag det blir det jävligt svårt. Vad ska jag då använda? Vet vad jag vill ha MEN vart finns den hanen. Inte i min närmaste närhet i alla fall. Svårt läge. Tittat lite på utställningar som kommer frampå men måste ska ligga lite lågt med det. Ja förresten så är inte pälsarna de bästa heller så det är ju tur det.

Nej klockan är mycket, det är väl bäst och rasta mina hundar och lägga mig. Mattias är inte hemma men kommer väl snart hoppas jag. Min älskade själsfrände

Overand out för idag
Susanne

Inga kommentarer: