onsdag 22 januari 2014

Fortsättning följer...

Bäste Frans   
Oj oj nu har jag minsann all tid i världen att blogga. Sitter här i mitt vardagsrum med foten i hög-läge. Vet som sagt inte vad som hänt med foten och inte sjukvården heller. Fortsättning följer imorgon ska jag till Rema i Karlstad.

Det är i alla fall omständigt, kryckor, ont i händer o jag blir allmänt spänd på alla möjliga andra ställen. Vilken natt det har varit phu .... Varje gång jag vänt på mig eller att täcket tagit i så har jag vaknat av smärta. Fy.

Ja nu sitter jag här för tredje dagen och ser på tv, eldar i min öppna spis, surfar och pratar i telefon. Jädrigt rockigt. Och jäkligt lång randigt. Men det är bara att gilla läge. Kollar hemsidor, kollar statistik, kollar index och ja har väl kollat allt vid det här laget. Halleluja för dator ooch internet.

Nu luktar det gott från köket och mina flickor står för middagen idag. Gött

Tur man har sina fyrbenta vänner som sällskap när flickorna är i skolan

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: