tisdag 21 januari 2014

Lycka till Kickan & Mikaela

Vilken dag! Vaknade tidigt imorse o kunde knappt röra foten. Fruktansvärd smärta bara lakanet nuddade på foten. Jag ringde VC och Rema och fick först till VC o fick röntga foten. Märklig historia tycker allihopa. Men jag kan ha drabbats av en spontan fraktur?! Rema ringde och erbjöd besök också med ev. kortison injektion beroende på vad röntgen blir. In till stan med kryckor som vi som tur va hade hemma.
Här sitter jag nu med foten i högläge lindad o det värker som f.n. Kul - - NOT! Kan inte göra så särskilt mycket annat än vänta på samtal och bättre tider.

På em åkte Stella min underbara hund hem till sitt nya hem hos Kickan och Mikaela. Kommer bli jätte bra, hundvana människor som jag känt en längre tid. Härligt o sorgligt på samma gång.

Snart kommer barnens farmor och ska bada med Tyra i vårt "nya" badkar. Ska bli roligt och höra vad hon tycker om det. Ja ja kvällen kommer väl gå den med.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: