torsdag 23 januari 2014

Tack det var ju schysst

Blir både ledsen, besviken och förbannad när det kommer fram till mig att "folk" eller vad man nu ska kalla det har åsikter om vad jag gör?! Vem fan har med och göra vad jag mina beslut mm. Ingen annan än jag och det är jag som tar ansvar för mina handlingar PUNKT. Jag har alltid varit ärlig med mig själv och mitt. Det vet ni som har med mig att göra.
Jävla småbarns fasonerna att diskutera en person som inte är med och kan försvara sig tycker jag. Men jag vet vem det är och jag måste ju erkänna att jag ändrar inte själv åsikt och vad jag tycker om vederbördande heller. Och är dessutom himla glad att jag inte behöver ha det minsta med den människan att göra. Så skönt och fått det ur mig och jag vet att DU läser denna blogg så känn dig jävligt träffad. Väx upp vill jag också lägga till

Susanne

Inga kommentarer: