tisdag 14 januari 2014

Tisdag och dan före dan

Då var det tisdag och idag är det dagen innan jag ska iväg och göra en magnetröntgen. Ursch jag känner viss oro. Men vill ha det gjort så vi får reda på vad som är fel med mina höfter och min rygg.  Har ju redan min sjukdom och kämpar sååå för och orka med det. Så detta med höfter och rygg som ökat i smärta väldigt senaste 3 1/2 åren orkar jag inte längre med. Har såna plågor. Mitt liv står liksom stilla.

Äntligen har väl kylan kommit, trodde väl aldrig jag skulle skriva det. För jag mår verkligen piss i kroppen vid kylan MEN att ha djur och denna leran som varit höll verkligen på och ta knäcken på mig. Löp är det också i huset hujedamej det är inte heller någon lek när man fått för sig at ha både tik och hane. Värsta är att det kommer fortsätta det några till som ska börja som inte kommit igång.
Vi får väl se hur det blir med parning. Någon ska väl paras. Frågan är väl med vem.

Nej nu är det matdags för såväl två- som fyrbenta. Bäst och sätta fart.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: