onsdag 29 januari 2014

Vilken dag

Ja idag har en stor del av min luft - riktigt gått ur mig! Det är så jobbigt och kämpa när man ingen ork har. Förväntade mig en massa svar och det fick jag varav ett mycket negativt. Som om det inte räckte med det som är i sjukdomsväg. Jag är så trött har varken ork eller energi kvar. Känner bara " låt mig vara i fred" .... o stör mig aldrig mer PUNKT.
Det blev också en lång dag i Karlstad, hem snabbt o körde Ebba till sta på Konfa. Ja ja nu sitter jag i ensamheten med en massa funderingar. Känner att jag behöver ta"time-out" från både det ena och andra. Tror inte många av er vänner egentligen vet hur jag mår faktiskt jag är ju ingen person som orkar masa om en massa sjukdomssnack. Inte ens min älskade livskamrat vet nog inte ens alls. Jag orkar bara inte prata om allt hela tiden. Men han är varken döv eller blind, han både ser och märker när det är si och så. Vilken klippa!

Skönt att ett av favvo-programmen är på tv så jag får skratta "Mia på Grötö" som har besök av Starrin & Östling vilka pajsare! Ja Carola och Henriksson är med också. Carola nja ... Henriksson är ju en stor skådis. Men dessa goa Värmlänningar Starrin & Östling - just love them. Och Mia sen och hennes Tabita. Fan jag har ju att en rolig humor inser jag nu.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: