onsdag 19 februari 2014

Bara älskar ... Tabita

 
Ja jag älskar Tabita och en gång i veckan tittar jag på 'Mia på Grötö' och där kommer så rooliga inslag med Tabita. Detta är min slags humor det. Sååå roligt. finns faktiskt många roliga klip på YouTube om du inte sett Tabita. Sök o titta vettja!
Sen jag bloggade sist så vete gudarna vad jag gjort, inte så mycket faktiskt jag har fullt up och hålla huvudet flytande har ju fortfarande ont i mina fötter. Så himla jobbigt, jag har ju ont både här o där o det kan jag hantera MEN fötterna jag måste gå på hela tiden hur vilar man dom? Och vad är felet? Ingen vet nåt, vilken kass sjukvård egentligen. Nu får jag vänta ända till 12 mars inna jag ska träffa min läkare igen o det är lång tid när jag har såna jäkla problem.
 
Ha det bäst
Susanne
 
 

Inga kommentarer: