tisdag 4 februari 2014

Sitter ensam o myser

Sitter i ensamheten och surfar, ser på tv och funderar i största allmänhet. Har ju tänkt och para men är det inte typiskt att just inte den tiken börjar? Ja ja jag har räknat på januari/februari så det är ju inte försent ännu. Men vore skönt om hon började så det blev gjort. Inte för att jag är helt ense med mig själv om vad hon ska paras med men så länge hon ite börjat så kan jag ju fundera.
Inte enkelt och hitta det jag söker jag vet precis vad jag vill ha. Men hallå?? Finner inte den hanen i Sverige i alla fall. Ja ja det löser sig säkert. Nog om det.

Jag längtar kraftitg efter våren och sommaren nu. Mår verkligen inge bra i kylan, känner mig som en fånge typ. Orkar knappt ur sängen, vilken jävla skit. Och vilken jävla skit sits jag sitter i egentligen. detta med och vara sjuk, alltså det är då inget för en svag och sjuk person och vara. Jag är så less på alltihopa egentligen, och sen stressen över ekonomin den ska vi inte ens gå in på. Ja det svårt och inte vara bitter på det kassa systemet vi har i detta landet. Denna regering gör mig fan galen. Minst sagt.
ja ja nog gnällt. Var tvungen o få det ur mig bara

Ha en skön vecka
Susann

Inga kommentarer: