måndag 10 mars 2014

Jodå tack ...

.... jag lever! Men det har varit tuffa dagar. Sen lördagen 1 mars så har jag ju dragits med en kraftig stukning och blödning i min vänster fotled! Har lite svårt och ta mig fram måste ju använda kryckor. Det är verkligen en h-vete och hoppa på kryckor jag har av det ont i händer, axlar och gud vet vart i kroppen. Så tröttsamt. Men men det kan väl bara bli bättre nu, försöker stödja på foten lite då och då. Det resulterar i sån hemsk värk på kvällarna, jag lägger mig tidigt i hopp om att somna och att värken ska försvinna men detta slutar i att jag istället ligger vaken i timvis. Men molande värk i hela benet. Ber om ursäkt om jag inte hinenr svara i telefonen. Skicka mig ett mail så jag vet om ni behöver komma i kontakt.

Nu i veckan väntar besök på rema avd i Karlstad, ska bli spännande då jag skrivit ett långt brev till min läkare vilket jag hoppas kan leda till lite mer klarheter för honom. Ja ja vi får väl se.

Hundarna då? Ja dom lever ett väldigt uttråkat liv när matte har ont i foten. Men inte mycket och välja på nu. Men men det får bli ändring så snart det går på det. Tur dom inte är i päls så man får panik över att formen sviker. I närmast sikte inoff utställning i slutet av månande o jag får väl hålla tummarna att det går o gå på foten och om inte annat jogga ...

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: