lördag 29 mars 2014

Underbar dag

Många vårtecken i trädgården nu
 
Idag har jag varit med mannen min på Vårvisning (av maskiner mm) i Karlstad vilket jag brukar göra varje år. Han får spatsera och drömma sig bort en stund bland likasinnade männsikor. Jag tycker mest det är kul och titta på alla människor som är på plats den ena bonn-drängen efter den andra. Vilka nördar en del är, skitiga ungar o ja jag vet inte vad jag ska säja. Ja ja jag har kul den stunden i alla fall. Fyndade mig en "traktor-väst" i märket John Deere så nu är jag en John Deere-girl. Så sexigt hahaha. Jag blev i alla väldigt nöjd och 50% dessutom.

Nu är det sen eftermiddag och oxfilén ligger i marinad, kväll ska här grillas. Igår grillade vi också med goda vänner men då blev det korv och potatissallad. Icke att förakta.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: