onsdag 2 april 2014

Äntligen vår i luften - loveit!!

Då är vi inne i april och det är vår i luften äntligen! Jag gillar det skarpt. Det går definitivt mot ljusare och varmare tider, vilket är att föredra när man dras med mina problem o sjukdom. Härligt. Önskar innerst inne att det var sommar och varmt jämt. Troligen bor jag i helt fel land, men men det är ju bara och gilla läget.

Tyvärr dras jag fortfarande med värkande fotled, och ont i fötter mm. En enda jävla skit faktiskt .... Fattar inte vad som hänt, min läkare river sig i huvudet också.
Idag har jag på fm varit in till Säffle och fyllt på mitt medicinförråd. Tyvärr glömde jag den som var helt slut så jag får väl in på apoteket ytterligare en gång idag.

Imorgon ska jag och några valpköpare, iväg på en Göteborgs tripp och röntga några hundar. Lär väl inte sova en blund inatt pga det. Ursch o tvi men måste få det gjort. Måste få veta. Det är som ni ser blandande känslor. Idag vet man ju inget och lever på hoppet. Imorgon är man glad som en lärka eller jäkligt knäckt. Ja ja imorgon vid denna tiden vet vi lite mer i alla fall. Då kommer nästa dilemma, denna jäkla väntan från SKKs avläsning. Fattar inte varför det ska ta sån hiskelig tid.

Närmast ytterligare en tur in till Säffle, Ebba ska på konfa. Så jag passar då på och besöker Apoteket igen. Och felix ska tillbaka in till Måns för han har varit här några timmar nu och lekt med sin syster och andra släktingar på kenneln. Han är heeeelt slut nu.

Ha det bäst
Susanne

Inga kommentarer: