torsdag 10 april 2014

Drar ner

Darrigt med bloggandet och om sanningen ska fram så har jag tröttnat aningen. Kommer skriva lite då o då. Har inga ambitioner om att blogga varje dag. För det första händer det inte mycket i alla fall inga stora variationer från dag till dag.
Sen jag skrev sist så har det röntgats och resultaten blev väl inte som det hoppats på. Ska försöka ta nya tag men frågan är väl bara hur. Vet faktiskt inte. Svårt när jag har en viss vision och smak framförallt. Har också känslan att hur rätt man än gör så blir det i alla fall inte rätt. Hur f.n gör man då egentligen?
Snart är det påsk, något senare i år men då bär det av till Forshaga med mina goa o ambitiösa vänner. Själv tänkte jag lite fel vid anmälan men men det blir som det blir med det.
Därefter blir det årliga 1 maj "majningen" i Mariebergsskogen i Karlstad. Också med goda vänner och där ska Sorken dammas av, nu i veteranklass. spännande spännande.

Nej nu är klockan mycket och jag borde försöka sova.

Ha det gött
Susanne

Inga kommentarer: