torsdag 12 juni 2014

Välkommen Abbey



Tyra och Abbey som genast fann varandra
 Dagen efter hon kom till oss i Sverige
 Nybadad
 Abbey i Slovakien 3,5 månad gammal

 GOLDEN LEGEND ANGEL OF THE DREAMS
(JCH Thornywait Fire'n Ice-CIE CIB Ashbury Deep In My Heart)

uppfödare: Silvia Hanova, Slovakien
 
Äntligen kom hon: ABBEY! Sedan några månader tillbaka bestämdes det att jag skulle köpa/köpte mig en valp från Slovakien och Silvia Hanova. En mycket tilltalande stamtavla med flera av mina favorit hundar bakom. I tisdags den 10 juni kom hon med flyg till Arlanda. Trött tjej som med lite sömn visade sitt rätta jag väldigt snabbt. Jag är sååå nöjd hon är fin, trevlig framåt nyfiken o allmänt orädd. Precis som det ska vara. Nu får vi hålla tummarna för att hon utvecklas som hon gjort hittills
 
Ha det gott
Susanne

Inga kommentarer: