tisdag 16 september 2014

Detta j..la val tar knäcken på mig .....

Denna val cirkus har varit så påfrestande, före valet i veckor har folk bara kastat skit på varandra. Ingen respekt partierna emellan och det lovas guld o gröna skogar - bara du röstar på OSS. Jag har faktiskt aldrig varit så säker som denna gången. Och vad jag röstar på håller jag för mig själv. För hur i hela friden skulle man kunna avslöja det för vad man än röstat på så är det ju fel??
Demokrati - vad är det egentligen? Ja inte det det säjer sig och vara i alla fall o inte i Sverige.

Nu är valet över och det var inte överraskande resultat egentligen men vad händer nu? Jo skiten bara fortsätter ingen respekt folk emellan. Ditten o datten dom vill inte samarbeta med dom o dom och dom. Eh .... Sandlådenivå deluxe.

Jag hade inte tänkt blogga om nån politik, men nu är det så att jag har faktiskt läst partiprogrammen och sett vad partierna brinner för. Men frågan är har alla andra gjort det? Det tvivlar jag starkt på faktiskt.
Ja ja jag lovar ska inte blogga nåt mer om detta och imorgon komemr radion vara av och jag kommer inte heller kommentera några inlägg med politiskt inslag heller. Orkar bara inte ....

Over and out med det
Susanne

Inga kommentarer: